… mein Begleiter

Louis… oft und gerne mit dabei ist mein Begleiter Louis – ein Lagotto Romanollo. Er ist eine echte Trüffelnase.

Oft fragen die Leute ob ihm der Sägelärm nichts ausmacht – ich sage mal klar NEIN. Wenn es ihm zu laut wird oder stört zieht er sich zurück, ansonsten liegt er nur da und schaut zu – manchmal versucht er auch abfallende Holzstücke zu fangen – da muß ich dann aufpassen.

9 Gedanken zu „… mein Begleiter

  1. Long time reader, first time commenter — so, thought I’d drop a comment..
    — and at the same time ask for a favor.

    Your wordpress site is very simplistic – hope you don’t mind me asking what theme you’re
    using? (and don’t mind if I steal it? :P)

    I just launched my small businesses site –also built in wordpress like yours– but the theme slows (!) the site down quite a bit.

    In case you have a minute, you can find it by searching for „royal cbd“ on Google (would appreciate any feedback)

    Keep up the good work– and take care of yourself during the coronavirus
    scare!

    ~Justin

  2. Hi there i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i
    read this paragraph i thought i could also create comment
    due to this brilliant paragraph.

  3. I would like to thank you for the efforts you’ve put in penning this site.
    I really hope to see the same high-grade content by you in the
    future as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to
    get my very own blog now 😉

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.

Verwandte Beiträge

Beginne damit, deinen Suchbegriff oben einzugeben und drücke Enter für die Suche. Drücke ESC, um abzubrechen.

Zurück nach oben